راه اندازی کلینیک های تخصصی

کلینیک های طب فیزیکی، اورولوژی، نفرولوژیست

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۰ کد : ۴۱۰۵۴ اخبار اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۱۱۱
به استحضار کلیه دانشگاهیان محترم می‌رساند مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه در سالیان اخیر مفتخر به کسب عنوان مرکز بهداشت برتر در بین مراکز بهداشت دانشگاه‌های وزارت علوم سراسر کشور گردیده است. ضمنا کلینیک تخصصی طب فیزیکی نیز برای ارائه خدمات درمانی راه اندازی گردید. همچنین خدمات برخی از تخصص‌ها به منظور بهره مندی مراجعین محترم به شرح ذیل به استحضار می‌رسد:
کلینیک های طب فیزیکی، اورولوژی، نفرولوژیست

با سلام و احترام

به استحضار کلیه دانشگاهیان محترم می‌رساند مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه در سالیان اخیر مفتخر به کسب عنوان مرکز بهداشت برتر در بین مراکز بهداشت دانشگاه‌های وزارت علوم سراسر کشور گردیده است.

ضمنا کلینیک تخصصی طب فیزیکی نیز برای ارائه خدمات درمانی راه اندازی گردید. همچنین خدمات برخی از تخصص‌ها به منظور بهره مندی مراجعین محترم به شرح ذیل به استحضار می‌رسد:

** طب فیزیکی

طب فیزیکی و توانبخشی با استفاده از روش‌های غیر جراحی به درمان بیماران کمک می‌کند. متخصص طب فیزیکی یک پزشک است که درمان و بهبودی بیماران را از طریق استفاده از تمرینات فیزیکی و روش‌های توان بخشی و داروهای ضروری انجام می‌دهد. این پزشکان به بررسی تمرینات فیزیکی بر اصلاح وضعیت عضلانی و افزایش ظرفیت فیزولوژیکی بدن می‌پردازند.

 

** اورولوژی:

متخصص در درمان بیماری‌های سیستم ادراری و تناسلی و جراحی های مربوط به آن می‌باشد. دستگاه ادراری تناسلی ارتباط نزدیکی با هم دارند و اختلالات یکی اغلب بر دیگری تأثیر می‌گذارد. بنابراین طیف عمده‌ای از بیماری‌ها تحت دامنه اختلالات دستگاه تناسلی وجود دارد. اورولوژیست مدیریت شرایط پزشکی مانند عفونت‌های دستگاه ادراری و هیپرپلازی خوش خیم پروستات را مدیریت و شرایط جراحی مانند سرطان مثانه یا پروستات، سنگ کلیه، ناهنجاری‌های مادرزای، آسیب‌های تروماتیک و کیست‌های کلیه، ناهنجاری‌های دستگاه تناسلی مادرزادی، بیماری‌های های مربوط به زنان، افتادگی مثانه، بی اختیاری ادرار

 

** نفرولوژیست

تخصص نفرولوژی زیر مجموعه‌ای از طب داخلی است و تمرکز اصلی آن تشخیص و مدیریت بیماری‌هایی است که بر عملکرد کلیه تأثیر می‌گذارند. بیماری‌های زیادی از این قبیل وجود دارد و تعدادی از این بیماری‌ها در ارتباط با فشارخون بالا ایجاد می‌شوند.

متخصص نفرولوژی قادر به انجام خدمات متعددی می‌باشد از جمله: نظارت بر فشار خون، نظارت بر تعادل مایعات و الکترولیت‌های بدن، درمان با دیالیز

 

 

لینک جداول حضور متخصصان و دندانپزشکان:

جدول حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص

جدول حضور دندانپزشکان


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.