در هفته سراهای دانشجویی صورت گرفت

اعلام نتایج مسابقه انتخاب اتاق های نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۱ کد : ۴۱۷۰۵ اخبار اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۱۸۵
در دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران و در هفتۀ سراهای دانشجویی، نتایج مسابقه انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران مشخص شد.
اعلام نتایج مسابقه انتخاب اتاق های نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران

با هدف ترویج مقررات اسکان در خوابگاه ها، ارتقای روحیۀ مسئولیت‌پذیری و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زندگی خوابگاهی، مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران با همکاری اداره کل امور خوابگاه ها، به برگزاری مسابقه انتخاب اتاق های نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران اقدام نمودند.
بازدید از اتاق های دانشجویی توسط کارشناسان بهداشت و سلامت این مرکز و اداره کل امور خوابگاه ها و با در نظر گرفتن رعایت نظافت و نظم در اتاق، مشارکت گروهی در زندگی خوابگاهی، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، نگهداری صحیح مواد غذایی و رعایت نکات ایمنی و بهداشت محیط در تاریخ 1403/02/17 لغایت 1403/02/19 صورت گرفت.

نتایج این مسابقه در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اختتامیۀ دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران اعلام گردید و از ساکنان آنها با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

 

کلید واژه ها: دومین جشنواره فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان خوابگاهی هفته سراهای دانشجویی دانشگاه تهران مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه تهران اداره کل امور خوابگاه های دانشگاه تهران مسابقه انتخاب اتاق های نمونه


( ۴ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.